+36 1 401-2070 + 36 1 401-2071 info@gardia.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

kszlet-adminisztracioA Gardia speciális raktárlogisztikai szoftvert fejlesztett az Ön termék- és ügyfélkörének nyilvántartására. Számítógépes rendszerünkben létrehozunk az Ön termékei számára egy termékadatbázist (cikktörzs), amivel a készletek cikkszám, megnevezés, mennyiség és érték tekintetében minden időpillanatban lekérdezhetők. Ugyanígy járunk el az ügyféladatokkal (saját telephelyek, megrendelők, beszállítók), ezzel is a készletek útjának követhetőségét biztosítva. Valamint ezáltal lesznek a szükséges árukísérő dokumentumok – számla és szállítólevél – is elkészíthetők. Igény esetén kiépítünk egy közvetlen adatcserét lehetővé tévő kapcsolatot a Gardia és az Ön számítógépes rendszerei között. Ön az adatokat adhatja papír alapon (mi rögzítjük) vagy küldheti elektronikus formában (akkor csak beimportáljuk).

Termék raktározási bázis, készlet adminisztráció: mit jelent mindez a gyakorlatban?

Amennyiben igénybe veszi termék raktározási bázis, készlet adminisztráció szolgáltatásunkat, egy nagyon megbízható és pontos nyilvántartási rendszert hozunk létre. Az már az Ön döntése, hogy ezt az adatbázist egy biztonsági tartaléknak tekinti, ami segíti a saját kezelésben lévő nyilvántartások ellenőrzését, vagy a készletadminisztráció terheit teljes egészében a Gardiára bízza.

Mit kínálunk?

Termék raktározási bázis, készlet adminisztráció  szolgáltatásunkkal az alábbi fő tevékenységek gondjától szabadulhat meg:

  • cikkadatbázis feltöltése, folyamatos karbantartása
  • külső- és belső partneradatbázis feltöltése, karbantartása, címlisták kezelése
  • rendszerek közötti adatcsere megvalósítása
  • készletnyilvántartó program beszerzése, üzemeltetése