+3620 399-8670 balint.csereklyei@ilogistic.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

Célunk:

Termékeinek, áruinak, cikkeinek kezelése ne gond, hanem a működését eredményesen támogató folyamat legyen az Ön számára.

Számunkra:

A logisztika az egyszerűség és a célszerűség szeretete.

Rólunk:

A Gardia Logisztika Kft. 2002-ben alakult azzal a céllal, hogy teljes körű nyomtatványlogisztikai megoldást ajánljon Megbízóinak. Induló vállalkozásunk a Magyarországon már jól ismert – mai néven – Iron-Mountain Kft. leányvállalataként kezdte tevékenységét.

Tevékenységi körünk kezdetben a nyomtatványlogisztikára összpontosult, melynek keretében bankok és biztosító társaságok váltak partnereinkké.

A Gardia rövid időn belül a magyarországi pénzintézetek elismert logisztikai partnerévé vált.

A kezdeti évek során továbbfejlesztettük az eredeti amerikai logisztikai szoftvert és az eljárástechnológiát, ezzel egy Magyarországon korábban alig elérhető, speciális szolgáltatási képességet hoztunk létre.

Raktárlogisztikai rendszerünk meghatározásánál a „precíziós logisztika” vagy az „1000 apró cikk logisztika”, a „mission critical” kifejezéseket szoktuk használni, ami kifejezi azt a komoly hozzáadott értéket, ami az általánosan elterjedt „tömegáru” logisztikánál sokkal többet képes nyújtani.

A Gardia jelenleg a multinacionális pénzintézetek világában szerzett tudást és tapasztalatot, a személyre szabott logisztikát mind a kis-, mind a nagyvállalatok számára elérhetővé teszi. Az ügyfelek változatos igényeinek kiszolgálása a piac minden szereplőjétől egyre nagyobb rugalmasságot és pontosságot kíván, így az ügyfélelégedettségi mutatók egyik fontos sarokköve a logisztikai szolgáltató teljesítése, vagyis a mi munkánk.

A kihívás – miként az ügyfeleink elvárásai is –, napról napra nagyobb, így mi is azon dolgozunk, hogy kezdeti célkitűzéseink és elkötelezett tetteink értékállóak legyenek.

Indulásunk óta kisvállalatoktól a nagy szolgáltatókig több iparág vállalkozásai bízzák ránk kereskedelmi áruk, nyomtatványok, marketing anyagok és üzleti folyamatokat támogató termékek logisztikai szolgáltatásának ellátását.

Ezek lehetnek a logisztikai átvilágítástól kezdve a teljes logisztikai menedzsmenten át – összehordás, komissiózás, csomagolás, raktározás, kiszállítás, – az elemzésekig, a teljes megrendelés menedzsment és ügyfél callcenter üzemeltetésig bármi.

Üzleti filozófiánk mit sem változott, gyakorlati tapasztalataink azonban sokat gazdagodtak az elmúlt több mint tíz év során. Tevékenységünkben az egyszerűség, megbízhatóság és becsületes munka értékét kívánjuk kibontakoztatni, mivel pontosan értjük, milyen fontos szerepet töltünk be ügyfeleink üzleti bővülésében. Mindezen céljaink megvalósítása kollégáink pontos, rugalmas, megoldásokra törekvő hozzáállásán alapszik. Ők teremtik meg a minőséget, aminek elkötelezett és elégedett ügyfeleinket köszönhetjük. A mi csapatunk a Gardia Logisztikai Kft-nél józan gondolkodású és hozzáállású, kiváló kollégákból áll.

Portfóliónk részét képezi a raktári szolgáltatás, komissiózás, expediálás, egyedi csomagküldemények összekészítése és kiküldése, valamint több más értéknövelő szolgáltatás is. Tevékenységünk zökkenőmentes bonyolítását egy saját fejlesztésű, kiváló számítástechnikai raktárkezelő program támogatásával végezzük. Költségoptimalizált tevékenységeinkkel – legyen szó csomagküldésről vagy egyéb spedíciós szolgáltatásokról, visszárukezelésről és minimumkészletek nyilvántartásáról – ügyfeleink először készpénzt spórolnak meg. Végül időt és aggodalmakat is.

Megoldásainkkal biztonságot, gazdaságosságot és komfortosságot nyújtunk ügyfeleink és üzleti folyamataik számára.