+36 1 401-2070 + 36 1 401-2071 info@gardia.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

kkv-szektorEgy induló vállalkozás tulajdonosának komoly döntéseket kell meghoznia, amelyek hosszú távra leköthetik pénzügyi erőforrásait. Például irodát, raktárat, bolthelyiséget, üzemcsarnokot kell építeni, bérelni. Raktár esetén szüksége van polcrendszerre, anyagmozgató eszközökre, munkatársakra. Tulajdonosként azzal szembesülhet, hogy a tényleges tevékenység, amire a céget alapította, még semmilyen bevételt nem termelt, de a rendelkezésre álló tőkéje máris erősen megcsappant. Ahelyett, hogy forogna és hasznot termelne, raktárépületben, polcban és targoncában áll.

Gardia azért dolgozik, hogy vállalkozásának elindítása a lehető legegyszerűbb legyen, és anyagi szempontból a legkisebb kockázattal járjon az Ön számára. Biztosítjuk az Ön számára szükséges méretű tároló területet (és mindig csak annyit fizet, amennyit igénybe vesz), anyagmozgató eszközöket és képzett személyzetet. Kezeljük a bejövő és kimenő áruját, és egy olyan magas színvonalú készletnyilvántartási szolgáltatást adunk, ami leveszi az Ön válláról a készletgazdálkodás és adminisztráció terheit.

Gardia logisztikai szolgáltatása képes együtt növekedni vállalkozásával, ezért Ön mindig költséghatékonyan tud tervezni. És miután sikerült megvetnie a lábát a piacon, segítünk annak eldöntésében, hogy érdemes-e saját logisztikát létrehoznia, vagy továbbra is a Gardia az optimális megoldást nyújtó partner.

Raktározás KKV-k részére: mit kínálunk?

Raktározás KKV-k részére partnereinknek leggyakrabban nyújtott tevékenységeink:

  • logisztikai tanácsadás
  • árufogadás, bevételezés
  • raktárbérlés, tárolás
  • megrendelések kezelése
  • komissiózás
  • csomagolás, dobozolás, szállítási dokumentáció elkészítése
  • kiszállítás a megrendelőknek
  • készletnyilvántartás és készletgazdálkodás megoldása, leltározás

Induló vállalkozások támogatása: raktározás KKV-k részére

iStock_000002114440SmallA Gardia logisztikai rendszerének segítségével és rugalmas megoldásainak köszönhetően az Ön termékeinek, egyéb anyagainak tárolása, csoportosítása, kiszállítása, annak koordinálása egyszerű, átlátható folyamattá válik. Mindezt egy rendkívül költséghatékony rendszerrel, az Ön számára jelentős költségmegtakarítást elérve végezzük. Sok induló vállalkozás a lehető legkisebb erőforrást szánja komissiózásra, raktárkezelésre, logisztikára és főként adminisztrációra. Ez a megoldás az idővel és a cég növekedésével egyre költségesebbé válik, egyre több hiba fordul elő. Ekkor már mindenképp lépni kell, mivel egyetlen elégedetlen ügyfél is elég, hogy a cég negatív hírnevét keltse. Ha viszont már az induláskor stabil alapokra helyezik a logisztikai folyamatokat, beleértve a raktárkezelést is, akkor a későbbiekben sem érhetik meglepetések. Megéri már induláskor a Gardia megoldását választani, mivel szolgáltatásaink ára pontosan az elvégzendő feladatokhoz és árumennyiségekhez igazodik, vagyis pontosan mérjük, hogy mekkora területre van szükség, mennyi munkával jár a raktározott készletekhez kapcsolódó szolgáltatások teljes körű ellátása. Több logisztikai tanulmány igazolta, hogy összességében olcsóbb és biztonságosabb kiszervezni a teljes raktározást, logisztikát, komissiózást, bevételezést, adminisztrációt.

Induló vállalkozásként szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy Ön kizárólag a cég beindításával és felfejlesztésével foglalkozzon, anyagi és szellemi erőforrásait ezekre koncentrálja. A szükséges logisztikai infrastruktúra biztosítása, a termékek rendelkezésre bocsátása a megfelelő időben, a megjelölt helyen és a kívánt módon már a mi feladatunk.