+36 1 401-2070 + 36 1 401-2071 info@gardia.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

raktari-szolgaltatasNapjaink sikeres kereskedelmi vállalkozásának számtalan kihívással kell szembenéznie. Jó beszállítókat kell találni, biztos vevőkört kell kialakítani, magas színvonalú szolgáltatással a vevőket meg is kell tartani. És mindezek mellett meg kell küzdeni az árukezelés sokrétű feladataival is.

A Gardia azért dolgozik, hogy a készletkezelés kényelmes folyamat legyen az Ön számára. Budapesti raktárunkban fogadjuk az Ön által vásárolt árut és készletre vesszük. Fogadjuk és feldogozzuk az Öntől vagy partnereitől beérkező megrendeléseket. Az árukat komissiózzuk, csomagoljuk és gondoskodunk a kiszállításról. Ha szükséges, akkor a termékeket felcímkézzük, magyar nyelvű dokumentációval látjuk el, egyedi egységcsomagokat készítünk. 100%-os pontossággal kezeljük a készleteit, ezért mindig jó döntéseket fog hozni, nem érhetik meglepetések. Speciális jelentésekkel az elfekvő készletekről, várható áruhiányokról, sérült vagy selejt anyagokról segítünk a készletgazdálkodásban. Elvégezzük az időszakos és éves leltározást is. Mindezt 100%-os készlet garancia mellett, napi 24 órában elérhető készletnyilvántartásunkkal ellenőrizhető módon.

Raktári szolgáltatás kereskedőknek: mit kínálunk?

Raktári szolgáltatás kereskedőknek szolgáltatásunk (leggyakrabban nyújtott tevékenységeink):

  • árufogadás, bevételezés
  • raktárbérlés, tárolás
  • megrendelések kezelése
  • call centeres kapcsolattartás Ön és munkatársaink között
  • komissiózás, címkézés, egyediesítés, vonalkódkezelés
  • csomagolás, dobozolás, szállítási dokumentáció elkészítése
  • kiszállítás a megrendelőknek
  • számlanyomtatás, utánvétkezelés
  • készletnyilvántartás és készletgazdálkodás megoldása, leltározás

Értékesítés támogatás, kereskedelmi termékek logisztikája: raktározási szolgáltatás kereskedőknek

A Gardia logisztikai rendszerének segítségével és rugalmas megoldásainak köszönhetően az Ön termékeinek, promóciós anyagainak tárolása, csoportosítása, kiszállítása, annak koordinálása egyszerű, átlátható folyamattá válik. Mindezt egy rendkívül költséghatékony rendszerrel, az Ön számára jelentős költségmegtakarítást elérve végezzük, így a folyamatra fordítandó idő, erőforrás és energia más célok elérésére fordítható. Megalapozott gyakorlati tapasztalatunknak köszönhetően a folyamatok teljesen optimalizáltak, minden apró mozzanatot a lehető legköltséghatékonyabban végzünk el. Kereskedelemtámogató logisztikai szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy munkatársai kizárólag az értékesítéssel, partnerekkel és aktuális projektekkel foglalkozzanak. A termékek rendelkezésre bocsátása a megfelelő időben, a megjelölt helyen és a kívánt módon már a mi feladatunk.