+36 1 401-2070 + 36 1 401-2071 info@gardia.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

managementA Gardia a nap 24 órájában kész fogadni az Öntől vagy az Ön partnereitől beérkező megrendeléseket. Call Centerben dolgozó munkatársaink ismerik az Ön egyedi igényeit és telefonon vagy e-mailben elérhetők az Ön számára. A Gardiánál nem a gép válaszol, hanem egy Ön által név szerint ismert segítőkész munkatárs.

Megrendelés menedzsment, call center: mit jelent mindez a gyakorlatban?

Amennyiben igénybe veszi megrendelés menedzsment, call center szolgáltatásunkat, fogadjuk és feldolgozzuk az Öntől vagy az Ön partnereitől beérkező megrendeléseket. Együttműködésünk során mindig az Ön elvárásainak rugalmas teljesítését tartjuk szem előtt. Számítógépes rendszerünkön keresztül Ön folyamatosan követni tudja a leadott megrendelés pillanatnyi helyzetét – az adminisztratív kezeléstől a fizikai kiszállításig. Gardia akár a klasszikus „back-office” feladatokat is képes megoldani. Call Centerben dolgozó munkatársunk fogadja az Ön hívását és segít a problémák megoldásában.

Mit kínálunk?

A megrendelés menedzsment, call center szolgáltatásunkkal az alábbi fő tevékenységek gondjától szabadulhat meg:

  • megrendelések feldolgozása
  • megrendelés tartalmának, teljesíthetőségének ellenőrzése
  • a megrendelés végrehajtási folyamat menedzselése
  • készletnyilvántartás vezetése
  • termék adatbázis (cikktörzs) és ügyfél adatbázis (pl. szállítási címlisták) kezelése