+36 1 401-2070 + 36 1 401-2071 info@gardia.hu 1165 Budapest, Margit u. 114.

logisztikai-keszletA Gardia nem csupán az Ön áruinak fizikai mozgatását és tárolását képes elvégezni, de ezeket a folyamatokat egy széleskörű készletmenedzsment szolgáltatáscsomaggal is támogatja. Ezzel levesszük az Ön válláról a készletnyilvántartás, leltározás és egyéb kritikus területek terheit. Elektronikus adatszolgáltatással kiszolgáljuk az Ön könyvelési, vállalatirányítási szoftvereit készletinformációkkal. A Gardiával készletnyilvántartása mindig pontos lesz, nem fogják meglepetések érni.

A Gardia nem csupán az Ön áruinak fizikai mozgatását és tárolását képes elvégezni, de ezeket a folyamatokat egy széleskörű készletmenedzsment szolgáltatáscsomaggal is támogatja. Ezzel levesszük az Ön válláról a készletnyilvántartás, leltározás és egyéb kritikus területek terheit. Elektronikus adatszolgáltatással kiszolgáljuk az Ön könyvelési, vállalatirányítási szoftvereit készletinformációkkal. A Gardiával készletnyilvántartása mindig pontos lesz, nem fogják meglepetések érni.

Logisztikai készlet adminisztráció, készletmenedzsment: mit jelent mindez a gyakorlatban?

Amennyiben igénybe veszi logisztikai készlet adminisztráció, készletmenedzsment szolgáltatásunkat, a Gardia speciális raktárlogisztikai szoftvere is rendelkezésére áll. A rendelkezésünkre bocsátott adatok alapján létrehozzuk a cikk- és partner adatbázist. Az áruk fizikai mozgatása minden esetben azonnal könyvelésre kerül. 24 órás elérésű, online, hibamentes készletnyilvántartást biztosítunk. Elvégezzük az időszakos és éves fizikai leltárfelvételt a könyvvizsgálója által is elfogadott módon. Kezeljük a foglalt, zárolt, részben vagy teljesen forgalomképtelen készleteket. Megfelelő információ esetén nem csak mennyiségben, hanem értékben is teljes körűen láthatja aktuális készletadatait. Az egyes cikkek mozgását időben is követjük (karton/history). Szabvány és testreszabott jelentésekkel támogatjuk hatékony döntéseit. (Pl. elfekvő készletek, várható készlethiány, forgási sebesség stb.)

Mit kínálunk?

Logisztikai készlet adminisztráció, készletmenedzsment szolgáltatásunkkal az alábbi fő tevékenységek gondjától szabadulhat meg:

  • készletnyilvántartó rendszer üzemeltetése
  • folyamatos készletellenőrzés, leltározás
  • jelentések, statisztikák, döntéselőkészítő anyagok készítése
  • cikktörzs, partnertörzs, címlisták kezelése
  • az árumozgásokkal kapcsolatos teljes adminisztráció (betárolás, kitárolás, készletek átmozgatása, készletek státusz váltása, visszáru kezelés stb.)

A nem jól kezelt adminisztrációs folyamatok tengerében többen elvesztek már, épp ezért ez sokszor kerül a nem szeretem dolgok kategóriájába. A készletnyilvántartás, annak ellenőrzése, frissítése és üzemeltetése ebből a szempontból a „szükséges rossz”. Elvégzése azonban nélkülözhetetlen, így aztán valahogy mindig elvégzi valaki. Ez a rövid távon olcsó, viszont sem rövid, sem hosszú távon nem hatékony módszer. A rossz adminisztráció mindig megbosszulja önmagát. Bízza ránk ezt a terhet, hogy egy hatékony, gyors és hibamentes készletnyilvántartó rendszere legyen, és minden ezzel járó munkafolyamat tökéletesen működhessen anélkül, hogy Önnek – az ellenőrzésen kívül – bármi dolga lenne vele. Bizonyos eseteken ez még olcsóbb is lehet, mintha saját erőforrással kezelnék a teljes készletmenedzsmentet.